توافق نامه
فصل اول: تعاریف
1. خریدار کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه محصول می نماید.
2. فروشنده کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به فروش یک محصول می نماید.
3. محصول: هر یک از محصولات ارائه شده توسط سایت مجموعه جانبی وحید
4. پرتال کاربران: سایت به آدرس https://jahedshop.ir/ که خریدار در آنجا حساب داشته و از طریق این حساب می تواند فهرست محصولات خریداری شده یا منتشر شده خود را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات خریدار در آنجا ثبت شده و قابل ویرایش و بروز رسانی است.
5. سیستم جامع تیکت: قابلیتی است در پرتال کاربران که کلیه مکاتبات الکترونیکی خریداران، فروشندگان، بازاریابان و سایر کاربران با ما در آنجا ثبت و از طریق شماره تیکت قابل پیگیری است.
6. تعرفه: فهرست کامل محصولات و خدمات قابل ارائه همراه با ویژگی ها و محدودیت ها و قیمت ها به نحوی که خریدار کاملا آگاه گردد.
7. تحویل محصول: ارائه لینک دانلود محصول خریداری شده و یا ارائه دسترسی بر اساس فاکتور یا قرارداد بین خریدار و ما
8. کاربر وب سایت: کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وب سایت ما را مشاهده و مرور می کنند.
فصل دوم: هویت
1. مجموعه فروشگاه جاهد: سایت اینترنتی با آدرس https://jahedshop.ir/ که در این توافق نامه مجموعه فروشگاه جاهد نامیده می شود.
2. هویت خریدار: خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و محصولات خریداری شده تحت حساب وی مدیریت می شود
3. برای حفظ حقوق قانونی خریداران کلیه این کاربران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود به مجموعه فروشگاه جاهد می باشند. ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده ایشان خواهد بود. مجموعه فروشگاه جاهد مسئولیتی در قبال کنترل صحت اطلاعات خریداران ندارد.
4. خریدار اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس ها وشماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران می کوشد. مجموعه فروشگاه جاهد حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از ایشان دریافت نماید. مجموعه فروشگاه جاهد حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس دهی به خریدار اقدام نماید.
فصل سوم: نحوه ارتباط طرفین با هم
1. روش ارتباطی مستند مجموعه فروشگاه جاهد با خریدار آدرس ایمیل یا حساب کاربری است که در پرتال کاربران ثبت شده است .
2. مجموعه فروشگاه جاهد مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریدار، فروشنده و بازاریابی که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را در حساب کاربری به ثبت نرسانده است ندارد.
فصل چهارم: تغییرات
1. تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات فروشگاه جاهد است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه مجموعه فروشگاه جاهد و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، مجموعه فروشگاه جاهد حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت مجموعه فروشگاه جاهد در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا مجموعه فروشگاه جاهد مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت فروشگاه جاهد کنترل نماید.
2. تغییرات فنی: مجموعه فروشگاه جاهد برای بهبود کیفیت خدمات حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویس های ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می دهد مجموعه فروشگاه جاهد موظف است تا یک ماه پس از اعمال تغییرات، مشکلات احتمالی پیش آمده را رفع کند. خریدار موظف هستند خود را با این تغییرات سازگار نمایند. هرگاه به دلیل موارد ضروری، مجموعه فروشگاه جاهد امکان اطلاع رسانی یا خدمات دهی را از دست بدهد و یا فوریت های فنی این مجموعه را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان و نحوه تغییرات نخواهد داشت.
3. مجموعه فروشگاه جاهد می تواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی برای تغییر در سفارش، محصول یا خدمات صورت ندهد.
فصل پنجم: تحویل محصول
1. پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن محصول خریداری شده، لینک دانلود در حساب کاربری خریدار درج می شود. عدم دسترسی خریدار به لینک دانلود یا وجود مشکل در دانلود محصول، مانع تحویل محصول نمی گردد و خریدار ضمن اعلام مشکل در تیکت پشتیبانی، می باید حداقل ۷۲ ساعت منتظر بماند تا مشکل رفع شود و لینک سالم برای ایشان ارسال گردد.
2. کلیه سفارشاتی که وضعیت آن ها به تکمیل شده تغییر یافته باشد در اسرع وقت به صورت فایل های دانلودی در حساب کاربری خریدار قابل مشاهده و استفاده خواهند بود. در صورت بروز مشکلات فنی، حداکثر زمان تحویل لینک های دانلود مربوط به سفارش ۷۲ ساعت کاری خواهد بود.
3. خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، لینک محصول را دریافت ننماید موظف است حداکثر ۷ روز پس از پایان زمان تحویل مجاز، مراتب را توسط تیکت پشتیبانی، به بخش فروش مجموعه فروشگاه جاهد اعلام نماید.
4. در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیت هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، فروشگاه جاهد مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا ٢ برابر خواهد بود.
5. خریدار حق درخواست لغو سفارش خریداری شده را نخواهد داشت.
6. مجموعه فروشگاه جاهد مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از محصول خریداری شده و تحویل شده را ندارد.
7. در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات محصول و محصول ارائه شده به خریدار، خریدار موظف است مراتب را حداکثر یک روز پس از ثبت لینک دانلود در حساب کاربری ایشان به مجموعه فروشگاه جاهد اعلام نماید و مجموعه فروشگاه جاهد موظف است ضمن پیگیری مغایزت از فروشنده محصول، مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد و در عدم رفع مشکل، مسئولیت مجموعه فروشگاه جاهد صرفا کسر وجه محصول از حساب فروشنده، مسترد کردن وجه به خریدار (مطابق با منبع پرداخت وجه) و حذف سفارش از حساب کاربری خریدار خواهد بود.
فصل ششم: امنیت و محرمانگی
1. به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه فروشگاه جاهد تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از خریداران می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. مجموعه فروشگاه جاهد هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمی پذیرد.
2. مجموعه فروشگاه جاهد با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.
3. مجموعه فروشگاه جاهد مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی محصولات دانلودی مورد استفاده خریدار ندارد.
4. مجموعه فروشگاه جاهد مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین خریدار و سرورهای بانکی ندارد.
5. مجموعه فروشگاه جاهد مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری خریدار توسط اشخاص ثالث ندارد.
6. مجموعه فروشگاه جاهد موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده های موجود در حساب کاربری خریدار می باشد و همچنین آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
7. مجموعه فروشگاه جاهد تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب کاربری خریداران انجام می دهد از این رو مجموعه فروشگاه جاهد نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار، فروشنده از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می باشد مسوولیتی ندارد.
8. در صورت نیاز خریدار جهت برطرف کردن مشکلات غیر مرتبط با وظایف مجموعه فروشگاه جاهد ، مجموعه فروشگاه جاهد بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع مشکل می باشد.
فصل هفتم: مرجع قضاوت
1. در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار موظف هستند بدوا نسبت به اعلام موضوع در تیکت پشتیبانی مجموعه فروشگاه جاهد اقدام نمایند و در صورت عدم کسب پاسخ مناسب، نسبت به ارتباط با مدیریت شرکت اقدام نمایند تا موضوع مجددا مورد رسیدگی واقع گردد. در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۳۰ روز کاری، خریدار می تواند با تشکیل هیئت حل اختلاف مورد توافق طرفین، موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.
فصل هشتم: شرایط و ضوابط کلی خریدار
- هزینه ارسال محصول در تهران و شهرستان از طریق ( پست، تیپاکس، اسنپ، پیک موتوری، باربری ) بر عهده مشتری می باشد.
- پیش از خرید حتما به کیفیت محصول، نظر سایر خریداران، دیدگاه های ارسالی کاربران، امتیاز کاربران، توضیحات محصول و … دقت فرمایید.
- درخواست های پشتیبانی برای محصول خریداری شده صرفا می باید توسط سیستم تیکت به ثبت برسد.
- پیش از خرید حتما با تیکت پشتیبانی از اطلاعات محصول جویا شوید.
- هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه و تیکت پشتیبانی بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.
- فروش و پخش محصولات، در سایر مارکت ها و سایت ها ممنوع است و در صورتی که ثابت شود محصول خریداری شده، توسط شما در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی به فروش رفته یا به صورت رایگان در اختیار سایر کاربران قرار داده شده است ما این حق را داریم تا حساب کاربری شما را مسدود کنیم و به صورت قانونی از شما شکایت کنیم.
- امکان بازگشت وجه محصولات خریداری شده یا شارژ های انجام شده در کیف پول به هیچ وجه وجود ندارد. پیش از اجرای هرگونه عملیات مالی تصمیم بگیرید.
- با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط ما را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
- ما در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
- سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط خریدار بوده و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت
- تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات ما تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه ما و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، ما حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت مجموعه فروشگاه جاهد در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا ما مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت ما کنترل نماید.